آهنگ فرنگیس از عماد رام
 
درباره وبلاگ


سلام خوش اومدین :) لطفا اگه نظر گذاشتین حتما آدرس وبتون رو هم بذارید تا بازدیدتون رو جبران کنم پروفایلمم فعاله ممنون از بازدیدتون
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
غریبه




شب که میشه تو کوچه غم اشکمون میشه ستاره

من چشمامو به ابرها میدم آسمــون بارون می باره 

 

می خونم آخ که دیگه فرنگیس عشق تو داغونم کرد

به کــی بگـــــــم که چشمـــات تو غصـــه زندونم کرد 

 

   دلم شــده دیــوونه   خدا خـــودش میدونه    

کوچه دلش میگیره سکوتش رو میشکونه 

 

پنجره ها با فریاد می گن کی باز می خونه 

 

می خونم آخ که دیگه فرنگیس عشق تو داغونم کرد

 

به کــی بگـــــــم که چشمـــات تو غصـــه زندونم کرد

 

من روی هر دیوار غمگین اسمتو با اشک می شونم

من تـوی هــر کوچـه خامـوش دیوونه ای بـی آشیونم

 

شعر :

آهنگ : عماد رام

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 7:53 ::  نويسنده : غریبه